مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:502018-12-10ورزشي

دلیل رفت و آمد محمدیان به وزارت ورزش چیست؟


سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد رفت و آمد فریبا محمدیان به وزارت ورزش توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، وزیر ورزش و جوانان، زهرا سادات موسوی را به عنوان سرپرست معاونت بانوان این وزارتخانه به جای فریبا محمدیان( معاونت سابق بانوان وزارت ورزش و جوانان) انتخاب کرد اما با این حال محمدیان در محل کار سابق خود حاضر می شود که با توجه به بازنشستگی او رفت و آمدهای اخیرش باعث ایجاد ابهاماتی شده است.

در همین راستا زهرا سادات موسوی سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در این باره به ایسنا گفت: فرایند تحویل کار به سرعت انجام نمی شود.

علاوه بر 16 طرحی که در حوزه بانوان داشتیم و انجام دادیم، کارهای دیگری را هم که جزو طرح ها نبودند اجرا کردیم به همین دلیل فرایند تحویل و تحول وجود دارد و ممکن است حضور خانم محمدیان را موقت داشته باشیم تا این فرایند انجام شود اما حق امضا به من سپرده شده است.

او در این مورد افزود: شما خیلی ظاهری می بینید که خیلی از مدیران پست هایشان را تحویل دادند ولی بسیاری از آنها حضور دارند چون به هر حال بحث تحویل و تحول را انجام می دهند.

در این مورد هم بحث کارهای کلان معاونت مطرح است و برخی از این کارها باید شخصا توسط معاونت بانوان وزارت انجام شود، به همین دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل رفت و آمد محمدیان به وزارت ورزش چیست؟

دلیل رفت و آمد محمدیان به وزارت ورزش چیست؟