مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:362018-12-10سياسي

جایگاه خودمان را مشخص کنیم، انقلاب اسلامی پابرجاست


میرسلیم با بیان اینکه انقلاب اسلامی پابرجاست و پیش می رود، گفت: ما باید جایگاه خودمان را مشخص کنیم و امیدوار برویم سراغ اینکه وظیفه مان را درست انجام دهیم و موظف به ایفای تکالیف خودمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمصطفی میرسلیم امشب در نشست هم اندیشی اساتید و مجموعه دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کلام حضرت علی (ع) در باب حق حکومت بر مردم اظهار داشت: حضرت می فرمایند: حکومت باید بین مردم الفت و هماهنگی برقرار کند، اگر افتراقی در این بین بوده و شکافی وجود داشته است، آنها را برطرف کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از این سخن حضرت علی (ع) در می یابیم که اگر به این حق در حکومت پرداخته نشود، چه مسائلی در جامعه رخ می دهد و اشکالاتی پدیدار می شود و یا به عبارت دیگر اگر اشکالاتی وجود دارد به کدام ریشه بر می گردد.

وجود انحرافات فرهنگی و نواقص اجتماعی رنج آور است وی عنوان کرد: اگر برنامه ریزی دقیق برای الفت بخشیدن و هماهنگی میان مردم در چارچوب ارتقای فرهنگ صورت گیرد، شاهد بسیاری از نابسامانی ها، تباهی ها، انحراف ها و مفاسد نخواهیم بود.

میرسلیم با بیان اینکه برخی فساد و انحراف ها در شکل های مختلف در جامعه وجود دارد و خودنمایی می کند، بیان داشت: وجود این انحراف ها به لحاظ فرهنگی و نواقص به لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خودمان را مشخص کنیم، انقلاب اسلامی پابرجاست

جایگاه خودمان را مشخص کنیم، انقلاب اسلامی پابرجاست