مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:252018-12-10فرهنگي

به سمت اصلاح می رویم؛ حتی اگر یک روز مانده باشد


«آنچه در ذهن من بوده و هست در 10 ماهی که معاون هنری بودم این است که روندهای موجود را معطل نکنم و همین طور که در حرکت است، سعی کنم آنها را ساماندهی کنم، - آنچه در ذهن من بوده و هست در 10 ماهی که معاون هنری بودم این است که روندهای موجود را معطل نکنم و همین طور که در حرکت است، سعی کنم آنها را ساماندهی کنم، اما به فراتر از امور روزمره هم فکر کنم و دوستانم را تشویق کنم به این موضوع فکر کنند.

این جملات را سید محمد مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ می گوید که چندی قبل با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با خبرنگاران هنری این مجموعه، گفت وگویی انجام داد.

او می گوید که تمام اهتمام من و همکارانم بر این است که روندهای موجود به سمت اصلاح پیش بروند اما کارهای بنیادین و ساختاری شروع شود، هرچند ممکن است در دوران مدیریتی ما به نتیجه نرسد و تا هرجا که می توانیم، با تمام توان آن را پیش ببریم، حتی اگر یک روز از کارمان باقی مانده باشد.

معاون امور هنری وزارت ارشاد در جریان این مصاحبه از موزه هنرهای معاصر تهران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی، تکلیف بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر و مشکلات ارزی در این زمینه، برخی آیین نامه های جدید تئاتری در حال نگارش و حاشیه های اخیر تئاتر در حوزه ممیزی، کنسرت خیابانی، وضعیت بیمه هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سمت اصلاح می رویم؛ حتی اگر یک روز مانده باشد

به سمت اصلاح می رویم؛ حتی اگر یک روز مانده باشد