مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 00:112018-12-10سياسي

دوره احمدی نژاد تقریبا نقش تعیین کننده ای در سرنوشت دانشگاه نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا ظریفیان استاد دانشگاه تهران در مراسم بازگشت به دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: - یک استاد دانشگاه با بیان اینکه دوره احمدی نژاد تقریبا نقش تعیین کننده ای در سرنوشت دانشگاه نداشت، گفت: اگر قرار است اتفاقی بیافتد باید در دانشگاه بیافتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا ظریفیان استاد دانشگاه تهران در مراسم بازگشت به دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: جنبش دانشجویی زنده است و دانشجو در دولت روحانی دوباره به صحنه آمد و موتور محرک شد.

با اینکه دانشگاه اولویت دولت اول روحانی نبود و چندین وزیر علوم عوض شد؛ امادیدیم که دانشجو، به صحنه آمد.

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوع در کشور مسئله امید است، به تاریخچه جنبش دانشجویی در ایران اشاره کرد و افزود: یک سال بعد از تاسیس دانشگاه تهران اولین اعتصاب دانشجویی شکل گرفت؛ جالب آنجاست که مدیر دانشگاه به مطالبه دانشجویان پاسخ داد.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری یادآور شد: گفتمان چپ، گفتمان ملی و گفتمان اسلامی در تاریخ 83 ساله جنبش دانشجویی وجود داشته و اگر حرکت های دانشجویی را از تحولات 90 ساله انقلاب های ایران برداریم بخش مهمی از اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره احمدی نژاد تقریبا نقش تعیین کننده ای در سرنوشت دانشگاه نداشت

دوره احمدی نژاد تقریبا نقش تعیین کننده ای در سرنوشت دانشگاه نداشت