مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 22:112018-12-10فرهنگي

قائل به ورود مستقیم به بحث تئاتر های لاکچری نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز دوشنبه 19 آذرماه عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره سرانجام پیگیری نظارت بر تئاتر های لاکچری و بلیت های گران در این حوزه تأکید کرد که قائل به ورود مستقیم دولت به این حوزه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز دوشنبه 19 آذرماه عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: گزینه های مختلفی مطرح است؛ هم گزینه های قبلی و هم گزینه های جدید.

البته دست ما در این پروسه خیلی باز نیست.

سینمای ما فضای یک جای ثابت برای میزبانی جشنواره را ندارد.

وی ادامه داد: امیدواریم شرایط و منابع سازمان سینمایی با حمایت دولت اجازه دهد به این سمت برویم که سینمای ایران مکانی برای برگزاری جشنواره های مختلف داشته باشد.

سال های سابق آقای حیدریان مقدمات این اتفاق را طی کردند و امیدوارم در دوره جدید با پشتیبانی مسئول جدید این امر صورت بگیرد و این مسیر ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائل به ورود مستقیم به بحث تئاتر های لاکچری نیستیم

قائل به ورود مستقیم به بحث تئاتر های لاکچری نیستیم