مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 20:402018-12-10دانش

با سخت گیری به جریانات دانشجویی هیچ خدمتی به کشور نمی کنید


متاسفانه جنبش و فعالیت دانشجویان کمرنگ شده، شاید یکی از علت هایی که حرکت و جریان دانشجویی را منفعل و ضعیف کرده، - عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: متاسفانه جنبش و فعالیت دانشجویان کمرنگ شده، شاید یکی از علت هایی که حرکت و جریان دانشجویی را منفعل و ضعیف کرده، اتفاقات و برخوردهای اخیر با این قشر نخبه و تاثیرگذار بوده که سبب رنجش دانشجویان شده است.

من خطاب به مسولین و دست اندر کاران در امور مختلف کشور عرض می کنم با سخت گیری به جریانات دانشجویی هیچ خدمتی به کشور نمی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته مراسم بزرگداشت روز دانشجو در تالار فارابی دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر با حضور دکتر نجفقلی حبیبی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و رییس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی، دکترسید حسن سلطانی، رییس دانشگاه هنر، دکتر محمود ارژمند، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد.

در ابتدا این مراسم دکتر سید حسن سلطانی با تبریک روز دانشجو، گفت: دانشجویان در کنار تحصیل و آموزش هایی که در رشته های مختلف می بینند باید با همان نگاه هنرمندانه به جامعه پیرامون خود توجه داشته باشند و به بررسی مسایل و تحلیل آنها و همچنین ارائه راه کار پرداخته و حتی در برخی موارد با انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سخت گیری به جریانات دانشجویی هیچ خدمتی به کشور نمی کنید

با سخت گیری به جریانات دانشجویی هیچ خدمتی به کشور نمی کنید