مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 20:362018-12-10سياسي

کسانی که نظام محاسبات فکری شان انقلابی نیست، نباید در رأس تصمیم گیری ها باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دوره ی نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر، - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: کسانی که نظام محاسبات فکری شان انقلابی نیست؛ بلکه بر چارچوب غرب ها شکل گرفته است، نباید در رأس تصمیم گیری ها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دوره ی نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار در استان اصفهان مهمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی یاسوج بود.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر اصفهان در ابتدای بیان کرد: مردم باید همه چیز را به طور شفاف بدانند، یعنی مردم باید بدانند که بنده کی می آیم مجلس، کی می روم، به کدام لایحه و قانون رأی می دهم و یا نمی دهم؛ لذا مردم باید شفاف هر چیزی را بدانند.

حاجی دلیگانی ادامه داد:، اما مسئله اقتصادی، اولین اشتباهی رخ داد، عزیزان بنده این بود، قبل از اینکه بخواهد تحریم های اخیر اتفاق بیفتد.

این بود که 23 هزار میلیارد دلار این کشور توسط بانک مرکزی تحت عنوان یک بسته ارزی به حراج گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که نظام محاسبات فکری شان انقلابی نیست، نباید در رأس تصمیم گیری ها باشد

کسانی که نظام محاسبات فکری شان انقلابی نیست، نباید در رأس تصمیم گیری ها باشد