مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 18:552018-12-10سياسي

پژوهش هنوز به مطالبه اجتماعی تبدیل نشده است


دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قزوین گفت: پژوهش هنوز به عنوان یک نیاز اساسی و مطالبه اجتماعی در کشور شناخته نشده است در حالیکه اگر چنین شود بی شک شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور مسئولان کمیته های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

نصرت الله علیرضایی، دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش استان قزوین در این نشست بابیان اینکه برنامه های هفته پژوهش از بیست وچهارم تا سی ام آذرماه به مدت یک هفته برگزار می شود، اظهار کرد: پژوهشگران و واحدهای برتر در طول این هفته معرفی خواهند شد.

وی افزود: پروژه های لازم برای تبلیغات محیطی و شهری در شهر نصب و ویژه نامه ای نیز با نام پژوهان در این هفته به معرفی پژوهشگران در بخش های مختلف خواهد پرداخت.

علیرضایی تصریح کرد: جایگاه پژوهش در کشور هنوز راه درازی در پیش رو دارد تا بتواند راه بلند 200 ساله را که در پیش دارد طی کند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اضافه کرد: یکی از معیارهای کشورهای پیشرفته توجه به فاکتورهای پژوهش است که امیدواریم در کشور ما نیز این موضوع بیش از گذشته موردتوجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش هنوز به مطالبه اجتماعی تبدیل نشده است

پژوهش هنوز به مطالبه اجتماعی تبدیل نشده است