مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 18:502018-12-10اقتصادي

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه


روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا که از روز یکشنبه آغاز شده، امروز نیز ادامه پیدا کرد؛ به طوری که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نسبت به دیروز 145 هزار تومان ارزان تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، در لحظه تهیه این گزارش (ساعت 18:30) قیمت سکه تمام بهار طرح جدید و طرح قدیم به ترتیب سه میلیون و 640 هزار تومان و سه میلیون و 540 هزار تومان است.

نیم سکه، یک میلیون و 890 هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک گرمی، 650 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار 325 هزار و 500 تومان و هم چنین هر انس طلای جهانی نیز 1245 دلار قیمت دارد.

درباره دلیل این کاهش قیمت در بازار داخلی، ابراهیم محمدولی - رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران - می گوید مسوولان بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت همراه در تلاشند تا بازار طلا و سکه را به همراه بازار ارز کنترل کند و آرامش و تعادل در آن را حفظ کند.

گرچه هم چنان آرامش به صورت صدردصدی بر این بازار حاکم نشده است اما عملکرد مسوولان در این زمینه مناسب بوده و آن ها نمره قبولی را می گیرند.

به اعتقاد وی، گاهی مواردی در دنیا به وجود آمده که کشورهای مانند چین و روسیه، به خرید طلا برای ذخایر خود اقدام کردند و از سوی دیگر نیز نشست اخیر اوپک، در نوسانات بازار بی تاثیر نبود اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه