مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 17:362018-12-10اقتصادي

پیشنهاد بیمه سلامت دام کماکان روی میز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه تعرفه خدمات دامپزشکی با خدمات ارائه شده تناسبی ندارد، - صفری گفت: با وجود آنکه بیمه سلامت دام نیازمند اختصاص منابع مالی قابل توجهی است، این طرح کماکان در وزارت جهاد مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه تعرفه خدمات دامپزشکی با خدمات ارائه شده تناسبی ندارد، اظهار کرد: با توجه به ثبات نرخ تعرفه طی چند سال اخیر پیشنهاد داده ایم که خدمات دامپزشکی برابر با تورم امسال افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه نرخ تعرفه توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ می شود، افزود: براین اساس حقوق بهره بردار و دامپزشک، هر 2 در تعرفه دیده می شود.

صفری ادامه داد: دامداران برای دام های سنگین و سبک خود همانند بیمه انسان ها نیازمند خدمات بیمه ای هستند تا آنها را در تامین هزینه ها حمایت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیشنهاد بیمه سلامت دام کماکان روی میز است، بیان کرد: با وجود آنکه این طرح چند سالی است که دروزارت جهاد مطرح شده است و همواره در برنامه ششم توسعه پیشنهاد شده، اما به دلیل کمبود اعتبار تاکنون اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بیمه سلامت دام کماکان روی میز است

پیشنهاد بیمه سلامت دام کماکان روی میز است