مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 17:252018-12-10سياسي

تدوین سند راهبردی استان ایلام برای مواجهه با حوادث احتمالی


مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: نقش رسانه ها در پیش بینی و پیشگیری و آمادگی در مدیریت بحران بسیار حیاتی است چون با اطلاع رسانی صحیح می توانند از اضطراب مردم در حوادث بکاهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعیدرضا کریمیان در کارگاه آموزشی مدیریت بحران و رسانه ها، اظهار کرد: اصحاب رسانه در مدیریت سوانح نقش ارزشمندی را ایفا می کنند که مهم ترین جنبه ی آن اطلاع رسانی به مخاطبین و مصونیت از آسیب در این شرایط است.

وی با بیان این که گرفتن اخبار از منابع غیررسمی و انتشار آن در سطح گسترده و در نتیجه سلب آرامش از مردم مهم ترین مشکل در این زمینه است، تصریح کرد: در زلزله ی مورموری در چند سال گذشته به برکت اطلاع رسانی خوب رسانه ها هیچ کسی آسیب ندید که تجربه ی موفقی در این زمینه است.

مدیرکل بحران استان ایلام از رسانه ها خواست تا وظایف این دفتر که ایجاد هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد بحران است را تبیین کنند و ادامه داد: این ستاد در شرایطی که مخاطرات طبیعی بحران آفرین می شوند وظیفه ی ایجاد هماهنگی را بر عهده دارد.

کریمیان با تأکید بر این که از نقد منصفانه استقبال می کنیم، تصریح کرد: نقد موجب رشد و تعالی خرد و اصلاح امور می شود و اصحاب رسانه نیز در این باره رسالت سنگینی بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی استان ایلام برای مواجهه با حوادث احتمالی

تدوین سند راهبردی استان ایلام برای مواجهه با حوادث احتمالی