مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 16:112018-12-10ورزشي

حجازی: استقلال در نیم فصل دوم به چند مهره نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آتیلا حجازی روز دوشنبه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد : متاسفانه در فوتبال ما افراط و تفریط می شود و به کادر فنی فرصت نمی دهند ، - بازیکن سابق استقلال و فرزند زنده یاد ناصر حجازی با تاکید بر اینکه وینفرد شفر یک مربی بزرگ است و می تواند استقلال را متحول کند، گفت: عملکرد شفر و در مجموع کادر فنی رضایت بخش است و هواداران باید شکیبا باشند تا ایشان بتوانند تیم را در مسیر موفقیت هدایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آتیلا حجازی روز دوشنبه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد : متاسفانه در فوتبال ما افراط و تفریط می شود و به کادر فنی فرصت نمی دهند ، واقعیت این است که شفر سال گذشته عملکرد خوبی داشت و امسال شرایط قبلی را نداشت.

زیرا چند بازیکن اصلی از استقلال رفته بودند و طبعا نیاز به زمان داشت تا بتواند خطوط سه گانه را آماده کند.

وی افزود: خوشبختانه استقلال در بازیهای اخیر نشان داد که به بالندگی رسیده و از سه بازی 9 امتیاز لازم را کسب کرده که این حرکت رو به جلو مایه امیدواری طرفداران شده است .

البته این آغاز راه است و استقلال باید بیش از پیش تقویت شود و خود را برای مصاف حساس مقابل تیم خوب پدیده و نیم فصل دوم آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجازی: استقلال در نیم فصل دوم به چند مهره نیاز دارد

حجازی: استقلال در نیم فصل دوم به چند مهره نیاز دارد