مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 16:012018-12-10بين الملل

درخواست انتخاباتی جیمز کومی از مردم آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، جیمز کومی ، رییس سابق اف بی آی شب گذشته از همه مردم آمریکا خواست که با شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و رأی دادن به رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، - رییس سابق اف بی آی از مردم آمریکا خواست با رأی دادن به رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات آتی مانع از راهیابی مجدد او به کاخ سفید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، جیمز کومی ، رییس سابق اف بی آی شب گذشته از همه مردم آمریکا خواست که با شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و رأی دادن به رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، وی را از ریاست جمهوری آمریکا برکنار کنند.

وی در یک رویداد در نیویورک اعلام کرد: همه ما باید با تمام توان خود تلاش کنیم که مطمئن شویم صبح روز 20 ژانویه سال 2021 (روزی که رییس جمهور جدید آمریکا وارد کاخ سفید می شود) همه دروغ ها پایان می یابد.

جیمز کومی در بخش دیگری از سخنانش از دموکرات ها خواست که اختلافات خود را کنار بگذارند و شخصی را برای نامزدی در انتخابات آتی آمریکا معرفی کنند که بتواند ترامپ را شکست دهد.

وی گفت: من درک می کنم که دموکرات ها درباره انتخاب گزینه مناسب با یکدیگر اختلافاتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انتخاباتی جیمز کومی از مردم آمریکا

درخواست انتخاباتی جیمز کومی از مردم آمریکا