مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:412018-12-10بين الملل

نامه های محرمانه موساد درباره جنگ احتمالی صهیونیست ها علیه لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، هیثم ابوسعید هماهنگ کننده کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه از لنگر انداختن یک ناو آمریکایی در منطقه خاورمیانه و دریافت نامه های مجازی رمزدار تبادل شده بین سرویس جاسوسی .

- هماهنگ کننده کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه اعلام کرد که محتوای سه نامه افشا شده موساد نشان از وحشت این سازمان جاسوسی نسبت به عملیات نظامی ضد حزب الله و حضور نیرو های نظامی صهیونیست در یمن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، هیثم ابوسعید هماهنگ کننده کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه از لنگر انداختن یک ناو آمریکایی در منطقه خاورمیانه و دریافت نامه های مجازی رمزدار تبادل شده بین سرویس جاسوسی موساد و ستاد یهودیان خبر داد و محتوای این نامه ها را فاش کرد.

بر اساس این گزارش، نامه اول بر لزوم انتقال 200 افسر اسراییلی موجود در پایگاه هوایی یکی از کشور های عربی به یمن حکایت دارد و تاکید کرده که بلافاصله بعد از دریافت نامه، فرماندهی عملیات ویژه و اتاق عملیات مشترک این اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.

نامه دوم نشان دهنده وحشت رژیم صهیونیستی از موشک های حزب الله لبنان است و در این نامه تاکید شده که رژیم صهیونیستی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های محرمانه موساد درباره جنگ احتمالی صهیونیست ها علیه لبنان

نامه های محرمانه موساد درباره جنگ احتمالی صهیونیست ها علیه لبنان