مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:262018-12-10سياسي

انتقاد تعزیرات از کوتاهی اتحادیه ها در وظایف نظارتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امید شهرآبادی در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی که به منظور بررسی طباخی های شهر تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مسئولان اتحادیه طباخی در این گشت مشترک حضور ندارند؟ افزود: - رییس شعبه 41 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران: اتحادیه ها نخستین نهاد نظارتی در قانون هستند که باید بر اصناف زیر نظر خود نظارت کنند در حالی که هیچ همکاری با ما ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امید شهرآبادی در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی که به منظور بررسی طباخی های شهر تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مسئولان اتحادیه طباخی در این گشت مشترک حضور ندارند؟ افزود: تکلیف قانونی اتحادیه ها این است که بر اصناف زیر نظر خود نظارت کنند و باید با ما هماهنگ باشند.

وی گفت: ما در این گشت مشترک تماسی تلفنی با کارشناسان این اتحادیه برقرار کردیم که چرا به طباخی های سطح شهر قیمت نداده اند؟ و در پاسخ به ما گفتند ما قیمتی نداریم اعلام کنیم در حالی که اتحادیه وظیفه ای بجز قیمت گذاری و نظارت ندارد و وقتی اتحادیه که سرمنشا است اعلام می کند ما قیمت نداریم طبیعی است که همین آشفتگی ها در بازار پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تعزیرات از کوتاهی اتحادیه ها در وظایف نظارتی

انتقاد تعزیرات از کوتاهی اتحادیه ها در وظایف نظارتی