مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:112018-12-10ورزشي

قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست/ ترابی پس از بازی با نفت به پرسپولیس می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی حاتم، مدیر تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به سایت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، اظهار داشت: باشگاه سایپا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و بعد از حذف سردار بوکان، - باشگاه سایپا از شانس بسیار بالایی برای کسب قهرمانی جام حذفی و جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا سال 2020 برخوردار است که به همت بازیکنان و کادر فنی این مهم دور از دسترس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی حاتم، مدیر تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به سایت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، اظهار داشت: باشگاه سایپا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و بعد از حذف سردار بوکان، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از انگیزه بسیاری بالایی برای رویارویی با داماش گیلانیان برخوردار است و تمام تلاش خود را برای راهیابی به فینال به کار خواهد بست.

وی در خصوص مراسم قرعه کشی رقابتهای جام حذفی افزود: با قرعه خوبی روبرو شدیم هر چند که داماش گیلانیان 5 بازی پشت سر گذاشته است و با وجود اینکه از لیگ دسته دوم به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته، همپای تیم های لیگ برتری بازیهای بسیار خوبی را ارایه داده است.

البته با توجه به اینکه هر دو تیم سایپا و داماش گیلانیان حداقل دو بازی اخیر میهمان بوده اند، باشگاه سایپا به انتخاب داماش گیلانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست/ ترابی پس از بازی با نفت به پرسپولیس می رود

قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست/ ترابی پس از بازی با نفت به پرسپولیس می رود