مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:102018-12-10سياسي

ابطحی: لایحه رتبه بندی معلمان به سال جاری نمی‎ رسد


عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شاید دولت به دلیل بودجه ناکافی و یا این که اعتبار کافی وجود ندارد و یا به هر دلیل دیگر هنوز طرح نظام رتبه بندی معلمان را در صحن دولت تصویب نکرده است.

- سید محمد جواد ابطحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان باید توسط دولت به مجلس ارائه شود چراکه اگر این طرح توسط مجلس ارائه می شد دارای بار مالی بود و طبق اصل 75، شورای نگهبان آن را ابطال می کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: این لایحه در کمسیون اجتماعی دولت تصویب شده و باید در صحن دولت ارائه شود تا به صورت یک مصوبه مطرح و سپس در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود، در کمیسیون آموزش و تحقیقات از طریق معاون پارلمانی رییس جمهور تلاش کردیم قبل از تعیین بودجه 98 این لایحه در مجلس تصویب می شد تا بتوانند در بودجه 98 اعتبارات کافی در نظر داشته باشند.

این عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شاید دولت به دلیل بودجه ناکافی و یا این که اعتبار کافی ندارد و یا به هر دلیل دیگر هنوز طرح نظام رتبه بندی معلمان را تصویب نکرده است، اگرچه الهیار ترکمن، معاون پشتیبانی مالی آموزش و پرورش این خبر را اعلام کرده که حدود 4000 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی: لایحه رتبه بندی معلمان به سال جاری نمی‎ رسد

ابطحی: لایحه رتبه بندی معلمان به سال جاری نمی‎ رسد