مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 15:002018-12-10اقتصادي

دستفروشان سنندجی ساماندهی می شوند


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اطلاعات 600 دستفروش در محدوده خیابان فردوسی در اپلیکشنی که به این منظور طراحی شده ثبت گردید.

- .

تورج سلطنت پوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فاز نخست طرح ساماندهی دستفروشان از اول دی ماه سال جاری اجرا خواهد شد اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های این سازمان ساماندهی مشاغل شهری است که ساماندهی دستفروشان بعنوان مهم ترین اولویت کاری این سازمان در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: در گام نخست کلیات طرح ساماندهی دستفروشان تدوین شده و مجوزات لازم هم از شورای شهر و فرمانداری هم جهت اجرای این طرح اخذ شد .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج بیان کرد: جهت اجرای بهتراین طرح علاوه بر طراحی اپلیکیشن عملیات برداشت آمار تعداد دستفروشان در خیابان های مختلف سطح شهر صورت گرفت.

وی از ثبت اطلاعات 600 دستفروش در محدود خیابان فردوسی در سامانه طراحی شده خبر داد و گفت: اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس محل سکونت،کد ملی و نوع صنف فعالیت آنها ثبت شد .

سلطنت پوری افزود: اطلاعات دستفروشان در اپلیکشن وارد شده و هر دستفروش دارای پروفایل مخصوص خود است و رمز عبور و کد مخصوص برای هریک از این دستفروشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان سنندجی ساماندهی می شوند

دستفروشان سنندجی ساماندهی می شوند