مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:352018-12-10سياسي

وزیر کشور دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری را ابلاغ کرد


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تهیه «دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری» به منظور ایجاد وحدت رویه توسط شهرداری ها در کاهش و یا رفع مزاحمت مشاغل و اصناف و هماهنگی بین دستگاه های ذی ربط با شهرداری ها و ابلاغ .

- معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تهیه دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری به منظور ایجاد وحدت رویه توسط شهرداری ها در کاهش و یا رفع مزاحمت مشاغل و اصناف و هماهنگی بین دستگاه های ذی ربط با شهرداری ها و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیربد معصومی افزود: این دستورالعمل در اجرای تبصره ماده یک آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری - که دی ماه 96 به تصویب هیات وزیران رسید - تهیه و پس از تصویب در کارگروه ملی موضوع ماده (6) آیین نامه یاد شده با حضور نمایندگان دستگاه های عضو، برای اجرا در شهرها به استانداران ابلاغ شد.

وی افزود: در این دستورالعمل، مسئولیت اجرا هریک از سازمان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط به منظور جلوگیری از ایجاد و تاسیس واحدهای مزاحم مشخص شده است.

معصومی در ادامه گفت: به موجب این دستورالعمل، شهرداری موظف است هنگام صدور پروانه ساخت و ساز برای کاربری های غیرمسکونی، مطابق طرح تفصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری را ابلاغ کرد

وزیر کشور دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری را ابلاغ کرد