مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 14:252018-12-10سياسي

آملی لاریجانی از رهبران اروپا را خواست در برخورد با مردم خود به خویشتن دار باشند


رییس قوه قضاییه با اشاره به جنبش موسوم به «جلیقه زردها» و اعتراضات گسترده ضد سرمایه داری در فرانسه، رهبران اروپا را به خویشتن داری در برخورد با مردم خود توصیه کرد و نحوه مواجهه غرب با حوادث فرانسه بویژه بایکوت رسانه ای این حوادث و سکوت مجامع بین المللی .

- رییس قوه قضاییه با اشاره به جنبش موسوم به جلیقه زردها و اعتراضات گسترده ضد سرمایه داری در فرانسه، رهبران اروپا را به خویشتن داری در برخورد با مردم خود توصیه کرد و نحوه مواجهه غرب با حوادث فرانسه بویژه بایکوت رسانه ای این حوادث و سکوت مجامع بین المللی را تصویری تمام قد از استانداردهای دوگانه جهان سلطه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به عملیات تروریستی روز پنجشنبه در چابهار، شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی را تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهدا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تصریح کرد: همه می دانیم که این حرکت های تکفیری - وهابی از کجا نشات می گیرد و چه کسانی پشت آن هستند.

در صدر حامیان آشکار این اقدامات تروریستی، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی حضور دارند و برخی دولت های مرتجع منطقه نیز به عنوان ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی، دست به حرکات مزدورانه و موذیانه ای علیه ملت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی از رهبران اروپا را خواست در برخورد با مردم خود به خویشتن دار باشند

آملی لاریجانی از رهبران اروپا را خواست در برخورد با مردم خود به خویشتن دار باشند