مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:352018-12-10دانش

هشدار به دانشگاه آزاد برای جذب غیرقانونی دانشجوی دامپزشکی


رییس سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد که با توجه به بررسی های صورت گرفته وزارت علوم و سازمان نظام دامپزشکی نهایتا 610 نفر باید در مقطع دکتری دامپزشکی در همه دانشگاه های دولتی و آزاد جذب می شدند، - اما این میزان به 5000 دانشجو رسیده که سهم دانشگاه آزاد 4000 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صفری در نشست خبری امروز اعلام کرد که بر اساس بررسی های صورت گرفته به دانشگاه آزاد برای محدود شدن جذب دانشجوی دکتری در رشته دامپزشکی هشدارهای لازم داده شده است اما با وجود اینکه در سال گذشته بر اساس پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت جهاد کشاورزی نباید بیشتر از 610 نفر دانشجوی دکتری دامپزشکی در دانشگاه های آزاد و دولتی جذب می شد این تعداد به 5000 نفر رسیده است.

وی افزود: با وجود مکاتبات فراوان وزارت علوم با دانشگاه آزاد، مسئولان این دانشگاه توجهی به هشدارهای داده شده نکرده اند و در دانشگاه هایی که به هیچ وجه امکانات لازم را حتی برای تهیه میز و صندلی برای دانشجویان ندارند چه برسد به امکانات تخصصی مانند آزمایشگاه، دانشجوی دکتری دامپزشکی جذب شده است.

صفری ادامه داد: در این راستا وزارت علوم رسما اعلام کرد که پذیرش دانشجوی دکتری دامپزشکی در دانشگاه آزاد غیر قانونی است و از نظر این وزارتخانه اعتباری ندارد، اما با این وجود انتظاری که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به دانشگاه آزاد برای جذب غیرقانونی دانشجوی دامپزشکی

هشدار به دانشگاه آزاد برای جذب غیرقانونی دانشجوی دامپزشکی