مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:162018-12-10ورزشي

تله سیاسی برای فوتبال افغانستان/ همه منتظر پاسخ «FIFA» و «AFC»


در پی بالاگرفتن بحران در فوتبال افغانستان و دخالت آشکار دادستانی این کشور در روند پرونده، «FIFA» و «AFC» به دنبال ورود مستقیم به آن هستند که ممکن است به تعلیق کامل فدراسیون فوتبال افغانستان بینجامد.

- تله سیاسی برای فوتبال افغانستان/ همه منتظر پاسخ FIFA و AFC در پی بالاگرفتن بحران در فوتبال افغانستان و دخالت آشکار دادستانی این کشور در روند پرونده، FIFA و AFC به دنبال ورود مستقیم به آن هستند که ممکن است به تعلیق کامل فدراسیون فوتبال افغانستان بینجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، طی هفته گذشته گزارشی به نقل از یک روزنامه انگلیسی فدراسیون فوتبال افغانستان را به تیتر یک رسانه های دنیا تبدیل کرد.

اتهامی که از سوی مربی سابق فوتبال بانوان این کشور در مصاحبه با گاردین مبنی بر آزار و اذیت بانوان فوتبالیست این تیم توسط برخی از اعضای فدراسیون فوتبال افغانستان مطرح شد، واکنش های فراوانی به همراه داشت.

این عضو سابق سابق فوتبال بانوان افغانستان که چندسالی است در خارج از این کشور به سر می برد، در گفت وگو با گاردین ادعا کرد که برخی از اعضای فدراسیون فوتبال این کشور رفتارهای نامناسبی با بانوان فوتبالیست افغانستان داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله سیاسی برای فوتبال افغانستان/ همه منتظر پاسخ «FIFA» و «AFC»

تله سیاسی برای فوتبال افغانستان/ همه منتظر پاسخ «FIFA» و «AFC»