مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-10سياسي

وقتی کیروش داریم، چرا سرمایه گذار نداشته باشیم؟


رییس جمهوری در اولین سال از دولت دوم خود و در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی پس از ریاست 5 ساله آخوندی، حالا وزیری جدید به خود دیده است به ساختمان شهید دادمان رفت تا این بار جزیی تر و نزدیک تر دغدغده های خود در عرصه حمل و نقل ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 92 و همزمان با آغاز به کار دولت یازدهم، رییس جمهوری در یکی از نخستین سخنرانی های خود اعلام کرد دولتش چند یادگاری اصلی خواهد داشت که یکی از آنها راه آهن خواهد بود.

امروز و در شرایطی که دولت پنجمین سال از کار خود را پشت سر می گذارد به نظر می رسد که لااقل بخشی از این وعده ی مهم به نتیجه رسیده و روحانی از این می گوید که یک پنجم از کل راه آهن ساخته شده در تاریخ ایران در دولت او احداث شده است.

بخش قابل توجهی از این آمار 2000 کیلومتری به برنامه ریزی کلان دولت برای اجرای پروژه های اولویت دار ریلی باز می گردد.

در سال های ابتدایی دولت یازدهم وزارت راه و شهرسازی در کنار دیگر طرح های موجود، پنج برنامه ریلی مشخص را نیز به عنوان طرح های اولویت دار خود در نظر گرفت که رساندن ریل به شهرهایی مانند همدان، کرمانشاه، ارومیه، رشت و خط دوم تبریز بخش اصلی این برنامه را می ساخت.

در شرایطی که گام های پایانی تمام این طرح های اولویت دار در حال طی شدن است، در صورت رسیدن منابع مالی دولت برنامه ها و طرح های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کیروش داریم، چرا سرمایه گذار نداشته باشیم؟

وقتی کیروش داریم، چرا سرمایه گذار نداشته باشیم؟