مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 12:002018-12-10اقتصادي

خراسان می تواند نیاز مرغ و تخم مرغ بخشی از کشور را تامین کند


رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: خراسان به تنهایی می تواند نیاز مرغ و تخم مرغ بخشی از کل کشور را فراهم آورد.

- محمدحسین روشنک در گفت وگو با ایسنا، در خصوص واردات تخم مرغ از ترکیه، اظهار کرد: ماجرای تخم مرغ و مرغ، کالاهای قابل نگه داری نیستند، درباره تامین تخم مرغ ما هیچگونه کمبود ظرفیتی نداریم و کمبودی را در خصوص تامین مرغ نیز احساس نکردیم.

وی ادامه داد: خراسان به تنهایی می تواند نیاز مرغ و تخم مرغ بخشی از کل کشور را فراهم آورد، خراسان به عنوان یک صادرکننده بزرگ در سطح خاورمیانه است و اینکه امروزه چه اتفاقی افتاده که نمی توانیم به تولیدات خود ادامه دهیم و باید از ترکیه تخم مرغ را وارد کنیم سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی باید پاسخگو باشند.

رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی افزود: ظرفیت تولید تخم مرغ و مرغ ما بی بدیل است، چرا باید الان به این فکر باشیم که از ترکیه وارد کنیم، سوال من از جهاد کشاورزی و مسئولان مربوطه این است که چرا ما از صادر کننده برتر مرغ و تخم مرغ به کشورهای خاورمیانه به یک واردکننده تبدیل شده ایم؟ روشنک با بیان اینکه بعد از صنعت نفت بالاترین سرمایه گذاری در صنعت تخم مرغ و مرغ صورت می گیرد، عنوان کرد: چرا نمی توانیم امروزه از این ظرفیت استفاده کنیم، آیا سازمان دامپزشکی نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان می تواند نیاز مرغ و تخم مرغ بخشی از کشور را تامین کند

خراسان می تواند نیاز مرغ و تخم مرغ بخشی از کشور را تامین کند