مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:412018-12-10حوادث

با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با پشتوانه اطلاعاتی برخورد قاطع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، با حضور در پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از مرکز اطلاعات جمعیت این پلیس بازدید و با بررسی اقدامات صورت گرفته در ساماندهی بانک های اطلاعاتی، - فرمانده نیروی انتظامی از مرکز اطلاعات جمعیت پلیس مبارزه با مواد مخدر بازدید و بر لزوم برخورد قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با پشتوانه اطلاعاتی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، با حضور در پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از مرکز اطلاعات جمعیت این پلیس بازدید و با بررسی اقدامات صورت گرفته در ساماندهی بانک های اطلاعاتی، رهنمود های لازم را به منظور توسعه و ارتقاء زیرساخت ها و نرم افزار های مورد نیاز ارائه کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر می بایست بر شبکه ها و باند های کلان مواد مخدر تمرکز کند، بر لزوم برخورد قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با پشتوانه اطلاعاتی تاکید کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر نیز توسط این پلیس مجدانه پیگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر به صورت ثابت از اهداف کلان مأموریتی نیروی انتظامی به شمار می آید و لازم است از همه ظرفیت ها برای افزایش اثربخشی اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با پشتوانه اطلاعاتی برخورد قاطع می شود

با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با پشتوانه اطلاعاتی برخورد قاطع می شود