مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:262018-12-10حوادث

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد/ اعتراف به 1000 فقره سرقت و شناسایی 500 مالباخته


معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 5 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو که بیش از 1000 فقره سرقت کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 5 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو به همراه 4 خریدار اموال مسروقه خبر داد که در همان تحقیقات اولیه به بیش از هزار فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

   معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل زاپاس، جک، ضبط، باند و .

از خودروها می کردند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 27 ساله به نام امیر با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای سال 97 در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

   معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به سرقت 13 دستگاه خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه خودروها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد/ اعتراف به 1000 فقره سرقت و شناسایی 500 مالباخته

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد/ اعتراف به 1000 فقره سرقت و شناسایی 500 مالباخته