مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:212018-12-10اقتصادي

سهم 30 درصدی اجاره مسکن در هزینه زندگی مستأجران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین افضلی با اشاره به آینده بازار اجاره مسکن در کلانشهر ها به ویژه پایتخت، گفت: به طور حتم میزان کنونی نرخ اجاره بها در شهرها، - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس آمارها حدود یک سوم هزینه زندگی مستأجران مربوط به پرداخت اجاره مسکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین افضلی با اشاره به آینده بازار اجاره مسکن در کلانشهر ها به ویژه پایتخت، گفت: به طور حتم میزان کنونی نرخ اجاره بها در شهرها، تناسبی با افزایش قیمت ملک ندارد و میزان رشد اجاره بسیار بالاتر از نرخ قیمت مسکن در یک سال اخیر است، بر اساس آمار ها نرخ مسکن حدود 80 درصد افزایش یافته است.

افزایش آمار حاشیه نشینی نتیجه رشد هزینه های مسکن در کلانشهر هانماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مستأجران تحت بالاترین فشار های اقتصادی هستند و بسیاری از آن ها توان پرداخت اجاره بها را ندارند، از این رو به هر میزانی که هزینه زندگی بالا برود، به تبع آن حاشیه نشینی در شهر ها بالا می رود، که به طور حتم افزایش آمار های حاشیه نشینی هزینه های سنگینی را بر دولت وارد می کند.

یک سوم هزینه زندگی مستأجران مربوط به پرداخت اجاره مسکن استوی با بیان اینکه بر اساس آمار ها حدود یک سوم هزینه زندگی مستأجران مربوط به پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 30 درصدی اجاره مسکن در هزینه زندگی مستأجران

سهم 30 درصدی اجاره مسکن در هزینه زندگی مستأجران