مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:012018-12-10دانش

صفر تا صد مراحل صدور دانشنامه، در سامانه جامع دانش آموختگان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمد عابدی، مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد با اشاره به اقدامات این اداره کل در یک سال گذشته، - مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی که مدارک کاملی ارائه کنند، در کمتر از یک هفته صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمد عابدی، مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد با اشاره به اقدامات این اداره کل در یک سال گذشته، اظهار داشت: سال گذشته اعلام شد اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی برود که صدور دانشنامه فارغ التحصیلان بروز شود و اکنون می توانم بگویم قولی که سال گذشته داده بودیم عملی شده و دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از زمان ورود به این اداره کل و در صورت کامل بودن مدارک در کمتر از یک هفته صادر می شود.

وی ادامه داد: فرآیند صدور دانشنامه در سازمان مرکزی بروز است و به محض ارسال مدارک به اداره کل دانش آموختگان، مراحل بررسی پرونده و صدور دانشنامه انجام می شود.

صدور بیش از 609 هزار دانشنامه تایید شده از سال 96مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از ابتدای سال 1396 تا 31 شهریور امسال، 609 هزار و 556 دانشنامه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد مراحل صدور دانشنامه، در سامانه جامع دانش آموختگان اجرا می شود

صفر تا صد مراحل صدور دانشنامه، در سامانه جامع دانش آموختگان اجرا می شود