مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:012018-12-10اقتصادي

مستر کارت در روسیه ممنوع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه راشا بیزنس دیلی، گزارش می دهد، در ژانویه پیش رو، روسیه با چشم انداز تحریم های سخت تر آمریکا روبروست، - در حالی که روسیه با چشم انداز تحریم های سخت تر آمریکا روبروست، بانک مرکزی روسیه در مورد استفاده از سیستم پرداخت ویزا و مستر کارت، به بانک های این کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه راشا بیزنس دیلی، گزارش می دهد، در ژانویه پیش رو، روسیه با چشم انداز تحریم های سخت تر آمریکا روبروست، بانک مرکزی روسیه در مورد ریسک های استفاده از سیستم پرداخت ویزا و مستر کارت، به بانک های این کشور هشدار داد.

بانک مرکزی روسیه به بانک های این کشور توصیه کرد گام های پیش گیرانه ای را برای وضعیتی بردارند که بانک های مشارکت کننده با آنها، در مواجهه با تحریم های آمریکا، مجبور شوند ارتباطات لازم برای خدمات 2 سیستم پرداخت بزرگ جهان، ویزا و مستر کارت، را متوقف کنند.

لیست بانک های بزرگ روسی که در حال حاضر به عنوان واسطه این خدمات فعالیت می کنند، شامل مرکز پرداخت کارت های اعتباری، یکی از بزرگترین بانک های خصوصی روسیه، اورال سیب، روس بانک، که به عنوان شعبه روسی گروه مالی بین المللی سوسیت جنرال فعال است، دومین بانک بزرگ روسیه، وی تی بانک و بانک خصوصی پرومسویازبانک می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستر کارت در روسیه ممنوع می شود

مستر کارت در روسیه ممنوع می شود