مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:562018-12-10اقتصادي

طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان امروز افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: وزیر نیرو طرح های تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان و نوسازی16 کیلومتر خط اول آبرسانی از میناب به بندرعباس را افتتاح می کند.

- هوشنگ ملایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: امروز دوشنبه با افتتاح پروژه تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان، کمبود آب شرب جمعیتی بالغ بر250 هزار نفر در بندرعباس برطرف می شود.

وی افزود: جبران بخشی از کمبود آب شرب کلانشهر بندرعباس، استحصال حدود 700 لیتر در ثانیه آب از منابع آبخوان دشت شمیل و نشت آب سد نیان و جلوگیری از هدر رفت آب حاصل از شبکه سد نیان، از جمله اهداف و ضرورت های اجرای طرح سدهای شمیل و نیان است .

ملایی خاطرنشان کرد: حفاری، تجهیز و بهره برداری از 13 حلقه چاه، تامین لوله، اجرای پوشش و لوله گذاری لوله های فولادی به طول 20 کیلومتر و  قطرهای 200 تا 900 میلیمتر شامل خطوط جمع آوری و انتقال، لوله گذاری با لوله پلی اتیلن به طول 450 متر و قطر 200 میلیمتر به عنوان رئوس عملیات اجرای طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان است که این طرح با اعتبار 250 میلیارد ریال در مدت هفت ماه اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت: طرح نوسازی 16کیلومتر خط اول آبرسانی از میناب به بندرعباس نیز با اعتبار 800 میلیارد ریال نیز توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان امروز افتتاح می شود

طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان امروز افتتاح می شود