مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:552018-12-10ورزشي

پایان کشتی آزاد جام آلانز با معرفی نفرات برتر/ نقره صادق زاده و حذف 6 نماینده ایران


نفرات برتر رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه مشخص شدند و تیم 7 نفره منتخب مازندران در این رقابت ها با تک مدال نقره جابر صادق زاده در سنگین وزن و حذف 6 کشتی گیر دیگر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روزهای 17 و 18 آذرماه در ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و تیم 7 نفره منتخب مازندران با هدایت میرعمادیان با یک مدال نقره به کار خود پایان داد.

در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم سعیداف از کشور بلاروس با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی دست یافت وی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر پاول کریوتسوف از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد ماگومدقاضی ماگومداف از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار فینال در مصاف با گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

نتایج 6 نماینده دیگر ایران در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه با نتیجه 9 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل لومتادزه از گرجستان، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کشتی آزاد جام آلانز با معرفی نفرات برتر/ نقره صادق زاده و حذف 6 نماینده ایران

پایان کشتی آزاد جام آلانز با معرفی نفرات برتر/ نقره صادق زاده و حذف 6 نماینده ایران