مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:552018-12-10سياسي

مهارت های حفظ قرآن به معلمان آموزش داده شود


نماینده شورای توسعه فرهنگ قرآنی و ستاد حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش اولویت اول فعالیت های پرورشی را حفظ جزء سی قرآن کریم قرار داده است، - گفت: در این راستا سازمان بسیج با عزم خوبی در اجرای طرح ملی 1452 پای کار آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امیری در جلسه هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی طرح بشارت 1452 در سالن اجتماعات اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اظهار کرد: کار ویژه نهادهای عضو شورای توسعه قرآنی از 12 سال پیش با عنوان طرح 1441 شروع به کار کرد مناسبت آن سالروز نزول وحی است .

وی حفظ جزء سی با نگاه رسانه ای را از اهداف طرح 1452 برشمرد و با اشاره به پخش برنامه مدرسه حفظ از شبکه قرآن، گفت: این برنامه ساعت 20 شب از شبکه قرآن پخش می شود و کلیت آن آموزش حفظ قرآن است.

امیری مزیت طرح 1452 را کار رسانه ای دانست که در آن صورت گرفته است و افزود: در برنامه مدرسه حفظ موارد نیاز آموزش حفظ بیان می شود.

وی با ذکر این مطلب که آموزش حفظ جزء سی در سه بخش تقسیم بندی شده است، اضافه کرد: درس نامه حفظ مفاهیم تالیف شده برای قشر دانشجویان معلمان و طلاب با هدف تبیین حفظ جز سی تهیه شده است.

وی از تهیه دفترچه حفظ جز سی خبر داد و گفت: اپلیکیشن حفظ نور نیز تهیه شده که این اپلیکیشن بخش بخش کردن آیات در آن بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت های حفظ قرآن به معلمان آموزش داده شود

مهارت های حفظ قرآن به معلمان آموزش داده شود