مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:362018-12-10ورزشي

حسن زاده: دیدار سپاهان و پرسپولیس حواشی انضباطی داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: - رییس کمیته انضباطی گفت: پس از در اختیار داشتن گزارش کامل دیدار پرسپولیس و سپاهان، بررسی های کمیته انضباطی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: بخشی از اتفاقات در این دیدار را از طریق پخش مستقیم دیده شد و با ارتباطی که با ناظر ویژه انضباطی داشتیم از برخی اتفاقات انضباطی در ورزشگاه رخ داد، مطلع شدیم و با توجه به اطلاعاتی که از طریق اخبار منتشر شده در رسانه ها به دست ما رسیده، در واقع مطلع شدیم که مسابقه روز گذشته حواشی انضباطی داشته است.

وی ادامه داد:الان که ساعت 9 صبح است هنوز گزارش کتبی از مقامات برگزاری مسابقه و ناظر به دست ما نرسیده و مطمئنا در اولین فرصت ممکن که گزارشات کامل به دستمان رسید، وظیفه خود را انجام خواهیم داد.

رییس کمیته انضباطی ادامه داد: البته بدیعی است که ابتدا تخلفات به افرادی که از آنها گزارش شده است ابلاغ خواهد شد و فرصت دفاع به آنها داده خواهد شد و سپس در اسرع وقت رای مقتضی صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن زاده: دیدار سپاهان و پرسپولیس حواشی انضباطی داشته است

حسن زاده: دیدار سپاهان و پرسپولیس حواشی انضباطی داشته است