مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:152018-12-10پزشكي

باور مردم درباره «گل» نادرست است


بر اساس اظهارات کارشناسان آسیب های اجتماعی زنگ خطر مصرف ماده مخدر «گَُل» در میان نوجوانان و جوانان به صدا درآمده است و تبلیغات صورت گرفته برای این ماده مخدر تصورات نادرستی را درباره عدم اعتیادآوری و بی خطر بودنش در جامعه جا انداخته است.

- بر اساس اظهارات کارشناسان آسیب های اجتماعی زنگ خطر مصرف ماده مخدر گَُل در میان نوجوانان و جوانان به صدا درآمده است و تبلیغات صورت گرفته برای این ماده مخدر تصورات نادرستی را درباره عدم اعتیادآوری و بی خطر بودنش در جامعه جا انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: ماریت قازاریان، رییس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور می گوید: گَُل که مصرف آن در میان نوجوانان و جوانان بسیار شایع شده، بر خلاف نام زیبایش یک ماده اعتیادآور فوق العاده خطرناک است ولی متأسفانه این تصور اشتباه برای مردم شکل گرفته که گُل اعتیادآور نیست که همین امر مجوز خطرناکی برای گرایش افراد به سمت این ماده مخدر شده است.

وی می افزاید: از علل گرایش نوجوانان و جوانان به سمت این ماده مخدر را می توان کنجکاوی، داشتن دوستان نامناسب، قرارگیری در فضاهای نادرست و کمبود آگاهی نسبت به نشانه ها و عوارض این ماده مخدر برشمرد، بویژه افرادی که از قدرت ریسک پذیری بالاتری برخوردار هستند بیشتر در معرض خطر قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور مردم درباره «گل» نادرست است

باور مردم درباره «گل» نادرست است