مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 03:452018-12-10اقتصادي

کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟


در حالی که همه ساله پرداخت عیدی و پاداش کارگران در پایان سال پرداخت می شود، بخشی از کارگران به دلیل سخت شدن شرایط زندگی و ناتوانی در تامین هزینه های معیشتی، - از کارفرمایان خواسته اند که عیدی پایان سال را برای تقویت قدرت خرید و جبران هزینه های زندگی خانوار زودتر دریافت کنند.

علی اصلانی - عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار - در گفت وگو با ایسنا، با اظهار تاسف از شرایط سخت معیشتی بسیاری از خانوارهای کارگری گفت: از سبد کالای دولت برای کارگران که خبری نیست و چند سالی است که به مبلغ خواربار اضافه نشده و ترمیم مزد کارگران هم که منتفی شده است؛ بنابر این در چنین شرایطی جامعه کارگری تنها به امید یک اتفاق خوب به فعالیت ادامه می دهد.

وی ادامه داد: از طرفی بخش اعظمی از تولید داخلی را جامعه کارگری مصرف می کنند که با کاهش قدرت خرید آنها عملا محصولات تولیدی در انبارها تلنبار شده و به فروش نمی روند و تولید و کارگر هردو با هم در حال آسیب دیدن هستند.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار در پاسخ به سوال ایسنا که چرا کارگران خواستار پرداخت عیدی خود پیش از پایان سال شده اند؟ گفت:حقیقت این است که زندگی کارگران دیگر نمی چرخد و وقتی می بینند از هیچ جایی حمایت نمی شوند، انگیزه ای برای کار برایشان نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟

کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟