مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 03:062018-12-09سياسي

دلیل مداخله دانشجویان ایرانی در فعالیت های سیاسی و اجتماعی به روایت زیباکلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، صادق زیباکلام عصر امروز در دانشگاه زنجان با اشاره به لغو برنامه های سخنرانی خود طی هفته گذشته اظهار کرد: - استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشجویان دیگر کشور ها برخلاف دانشجویان ایرانی فعالیت سیاسی و نقش اجتماعی ندارند و فقط درس می خوانند، گفت: دلیل این امر همزمانی شکل گیری دانشگاه در ایران با عدم توسعه سیاسی در کشورمان است که این نقش همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، صادق زیباکلام عصر امروز در دانشگاه زنجان با اشاره به لغو برنامه های سخنرانی خود طی هفته گذشته اظهار کرد: بر خلاف تصور اولیه، هیچ دستور، سیاست کلی و قاعده مشخصی برای لغو این برنامه ها وجود ندارد، بلکه بیشتر مربوط به تصمیم مسؤولان محلی است.

استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه شأن نزول 16 آذر نیازمند بررسی نقش جنبش دانشجویی در جامعه فعلی ایرانی است، افزود: به واقع باید جایگاه جنبش و فعالیت های دانشجویی در جامعه ما چگونه است و چه باید بکنیم، درس بخوانیم و یا دغدغه اجتماعی هم باید داشته باشیم.

وی با طرح این سؤال که نقش دانشجویان در دیگر کشورهای دیگر چه است و آن ها چه می کنند، تصریح کرد: پاسخ این است که در کشورهای دیگر کاری که باید بکنند انجام می دهند درس خوانده و وارد بازار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل مداخله دانشجویان ایرانی در فعالیت های سیاسی و اجتماعی به روایت زیباکلام

دلیل مداخله دانشجویان ایرانی در فعالیت های سیاسی و اجتماعی به روایت زیباکلام