مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 21:162018-12-09سياسي

اهتمام ایران شکستی دیگر را برای آمریکا رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور عصر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد که مقاومت کشور های عضو اوپک، - رییس جمهور گفت: با وجود تلاش آمریکایی ها برای دخالت در اوپک با مقاومت کشور های عضو و اهتمام ایران، برنامه آن ها خنثی شد و شکستی دیگر را برای سیاست های مداخله گرانه آمریکا رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور عصر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد که مقاومت کشور های عضو اوپک، شکست دیگری را برای آمریکایی ها رقم زد.

رییس جمهور در این جلسه، پس از استماع گزارش وزیر نفت از اجلاس اخیر اوپک اظهارداشت: باوجود تلاش آمریکایی ها برای دخالت در امور اوپک و سعی در ممانعت در ایجاد تعادل در عرضه نفت، خوشبختانه با مقاومت کشور های عضو و اهتمام جمهوری اسلامی ایران و آقای زنگنه، برنامه آن ها خنثی شد و شکستی دیگر را برای سیاست های مداخله گرانه آمریکا رقم زد.

* تصویب لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاریهیات وزیران، لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشور های عضو را تصویب کرد.

این موافقتنامه در اردیبهشت 1397 در شهر آستانه پایتخت قزاقستان توسط طرف های متعهد و با هدف ایجاد ترتیبات تجارت آزاد بین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ایران شکستی دیگر را برای آمریکا رقم زد

اهتمام ایران شکستی دیگر را برای آمریکا رقم زد