مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 17:012018-12-09ورزشي

انتقاد استرلینگ از رسانه های انگلیسی در میان شعار های نژادپرستانه در لندن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هافبک انگلیسی سیتیزن ها پس از شکست منچستر سیتی برابر چلسی در لندن، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: معمولا زیاد صحبت نمی کنم اما زمانی که فکر می کنم باید نظر من شنیده شود، - رحیم استرلینگ عصبانیت خود نسبت به رفتار رسانه ها با بازیکنان سیاه پوست را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هافبک انگلیسی سیتیزن ها پس از شکست منچستر سیتی برابر چلسی در لندن، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: معمولا زیاد صحبت نمی کنم اما زمانی که فکر می کنم باید نظر من شنیده شود، صحبت خواهم کرد.

در خصوص آنچه در جریان بازی برابر چلسی اتفاق افتاد باید بگویم تنها می توانم بخندم زیرا انتظاری بهتر از این نداشتم.

به عنوان مثال، دو بازیکن جوان در یک تیم کار خود را آغاز می کنند و هر دو یک کار درست انجام می دهند که آن کار خریدن خانه برای مادرشان است اما ببینید روزنامه ها در خصوص یکی از این دو بازیکن جوان که سیاه پوست است نسبت به بازیکن دیگری که سفید پوست است چگونه خبر می دهند.

وجهه این بازیکن جوان سیاه پوست خراب شده است و با این گزارش ها رفتارهای نژادپرستانه تشویق می شود بنابراین به روزنامه هایی که نمی دانند چرا تا این زمان همچنان نژادپرستی وجود دارد باید بگویم که در مورد آنچه منتشر می کنند فکر کنند و با همه بازیکنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استرلینگ از رسانه های انگلیسی در میان شعار های نژادپرستانه در لندن

انتقاد استرلینگ از رسانه های انگلیسی در میان شعار های نژادپرستانه در لندن