مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 16:512018-12-09ورزشي

فوق تخصص رفتارشناس: «سلبریتی ها» مغز متفکر نیستند؛ از آن ها نظر نخواهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسین باهر فوق تخصص رفتارشناسی گفت: در خصوص چرایی افزایش رجوع مردم به سلبریتی ها و اظهارنظر های غیرتخصصی این افراد در حوزه های مختلف توضیح داد: - یک فوق تخصص رفتارشناسی گفت: متاسفانه امروز سلبریتی ها حتی در موقعیت های حساسی مانند انتخابات دخالت کرده و اذهان مردم را برای رای به کاندیدای مورد نظرشان تحت تاثیر قرار می دهند در حالی که آن ها مغز متفکر سیاسی نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسین باهر فوق تخصص رفتارشناسی گفت: در خصوص چرایی افزایش رجوع مردم به سلبریتی ها و اظهارنظر های غیرتخصصی این افراد در حوزه های مختلف توضیح داد: اول ازهمه باید دید این سلبریتی به چه دلیلی در جامعه و توسط مردم موردتوجه قرارگرفته است.

به نظر من اشکال به کاستی هایی که جوان ها و مردم ما نسبت به هویت مستقل انسانی خودشان دارند بازمی گردد، متأسفانه جوان ها الگوی خود را جوری انتخاب می کنند که ویژگی های یک انسان نسبتاً کامل را ندارد، ولی وجاهتی دارد که موقتا از شهرت و محبوبیتی برخوردار است.

او همچنین ادامه داد: این کاستی و مشکل عمده در جوان های ما بازار را برای سلبریتی ها فراهم می کند تا بتوانند با کسب سود مردم را به سمت جریانی خاص هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق تخصص رفتارشناس: «سلبریتی ها» مغز متفکر نیستند؛ از آن ها نظر نخواهید

فوق تخصص رفتارشناس: «سلبریتی ها» مغز متفکر نیستند؛ از آن ها نظر نخواهید