موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 15:502018-12-09فرهنگي

«دشمن» رونمایی می شود


کتاب «دشمن» نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی رونمایی می شود.

- کتاب دشمن نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی این کتاب روز سه شنبه 20 آذرماه ساعت 18 با حضور رضی هیرمندی، مهدی حجوانی و علی اصغر سیدآبادی در فروشگاه نشر چشمه واقع در خیابان کریمخان برگزار می شود.

دشمن نوشته دیوید کالی با تصویرگری سرژ بلوک و ترجمه رضی هیرمندی در 60 صفحه مصور برای گروه سنی نوجوان از سوی کتاب چ (بخش کتاب های کودک و نوجوان نشر چشمه) منتشر شده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: دشمن در فضایی انتزاعی آغاز می شود؛ در جهانی سفید و تُهی، با دو گودال، سربازهایی تنها و پناه گرفته در آن ها و جمله ای تکان دهنده: جنگ ادامه دارد.

نویسنده با این جمله، همان ابتدای کتاب آب پاکی را می ریزد روی دست تان و این واقعیت تلخ را یادتان می آورد که جنگ از آن چه فکر می کنید به شما نزدیک تر است و بی رحمانه میانه نزاعی طولانی رهایتان می کند.

بی مقدمه پرت می شوید در جهانی که انتظارش را نداشتید.

صفحه به صفحه پیش می روید و تصویر به تصویر جنگ این دو سرباز را تماشا می کنید: گلوله ها از یک گودال به دیگری پرتاب می شوند و هر دو تشنه این هستند که دیگری را از پا دربیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دشمن» رونمایی می شود

«دشمن» رونمایی می شود