مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 14:402018-12-09دانش

جزییات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اعلام شد


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی 98-97 از 15 آذر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این مطلب اظهار کردگفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند از 15 آذر تا یکم دی97 برای ثبت درخواست نقل و انتقال یا میهمانی خود در نیمسال دوم تحصیلی 98-97، به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منادا به نشانی www.

monada.

iau.

ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق همان سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به جزییات نقل و انتقال یا میهمانی دانشجویان دارای سهمیه شاهد و ایثارگر گفت: از جمله اهداف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است که در این خصوص انتقال یا میهمانی این عزیزان به محل سکونت و زندگی خودشان براساس ماده 62 قانون خدمات رسانی به ایثارگران بعنوان یکی از اولویت ها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: دستورالعمل نقل و انتقال و تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اعلام شد