مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 13:502018-12-09پزشكي

سالانه 2250 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران تصادفی می شود


سالانه تقریبا 2 هزار و 250 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران تصادفی در سطح استان قم می شود، معتقدیم که با اجتماعی کردن مقوله سلامت و تعیین نقش هر دستگاه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سالانه تقریبا 2 هزار و 250 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران تصادفی در سطح استان قم می شود، معتقدیم که با اجتماعی کردن مقوله سلامت و تعیین نقش هر دستگاه، می توان در کاهش این هزینه ها و تصادفات کارساز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در دیدار با سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به جایگاه بهداشت و درمان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، اقدامات موثری در راستای کاهش هزینه های کمرشکن درمانی مردم، ارتقاء جایگاه بیماران، هتلینگ بیمارستانی، ساماندهی متخصصان و.

انجام شد و استان قم نیز از این امر مستثنی نبود.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت نیز، استان قم به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بود و یک میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت استان قم تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه آموزش پزشکی گفت: در این راستا نیز در حال حاضر 2 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل هستند و با راه اندازی رشته های جدید و همچنین بهره برداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 2250 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران تصادفی می شود

سالانه 2250 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران تصادفی می شود