مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-09سياسي

آقای سامری؛ آخرین دیدار عمومی شما با مردم خرمشهر به چه زمانی بر می گردد؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر خواستار تعیین زمان و مکان دیدار مردمی از سوی عبدالله سامری برای پاسخ به پرسش های مطالبه گرایانه دانشجویان شده؛ - باید به حسب انصاف، به حسب وجدان، این مردمی که شما ها را روی کار آورده اند، این مردم زاغه نشین که شما را روی مسند آورده اند نشانده اند ملاحظه آن ها را بکنید.

بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست.

امام خمینی (ره) جناب آقای سامری؛ سلام علیکمامروز با گذشت یک هفته از دعوت رسمی فرزندان دانشجوی مردم نجیب خرمشهر که مع الاسف از سوی جنابتان بی پاسخ ماند بیش از پیش برای افکار عمومی روشن شده که مدعیان خدمت رسانی و شفافیت، در صفِ خدمت و وفاداری به آرمان های امام و رهبری و میثاق شهروندی، دقیقا کجا ایستاده اند!آقای سامری؛ ما تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی از امام راحل و رهبری معظم انقلاب آموخته ایم که دانستن، حق مردم است.

مردم می خواهند بدانند که اگر کارنامه جنابتان در سال های تصدی این سمت حساس و خطیر، روشن و قابل دفاع است، چرا به این دعوت پاسخی ندادید؟! مگر چه جریاناتی پسِ پرده عملکردها، سفارشات، انتصابات و مدیریت جنابعالی است که از طرح آن در یک نشست عمومی واهمه دارید؟!آقای سامری، مردم می خواهند بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای سامری؛ آخرین دیدار عمومی شما با مردم خرمشهر به چه زمانی بر می گردد؟!

آقای سامری؛ آخرین دیدار عمومی شما با مردم خرمشهر به چه زمانی بر می گردد؟!