مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 09:212018-12-09سياسي

برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه امیرکبیر


دفتر دختران با همکاری فرهنگی اداره امور خوابگاه ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جشن دانشجویان دختر با حضور 700 دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

احترام و التزام به شأن، جایگاه و کرامت دانشجویان دختر، ایجاد نشاط پایدار و روحیه ی امید بین دانشجویان دختر، بهره گیری از ظرفیت فکری و اجرایی دانشجویان دختر، وفاداری و اعتقاد به فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، جلب همکاری و تعریف مشارکت با مجموعه های مختلف دانشگاه جهت رفع مشکلات حوزه دختران، فعال سازی دختران و جلب مشارکت و حمایت از ایده ها و طرح ها برای فعالیت های فرهنگی، برنامه ریزی در راستای فراغت دخترانه مطلوب، توانمندسازی دختران و ارائه آموزش های لازم و تشویق و زمینه سازی برای تفکر (فکرآفرینی) از جمله اهداف این جشن اعلام شده است.

اجرای برنامه توسط دانشجویان دختر، سخنرانی با موضوع کرامت زن از دیدگاه اسلام توسط خانم سوفیا کاسترو راه یافته آرژانتینی و اجرای مسابقات محتوایی و سرگرمی، اجرای گروه مولودی و دف ، اجرای گروه موسیقی و تهیه هدیه به مناسبت روز دانشجو و اهداء به شرکت کنندگان از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه امیرکبیر