مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 01:312018-12-08فرهنگي

سلبریتی که شهروندی شیراز را به فرانسه ترجیح داد


درحالی که برخی از سلبریتی ها فقط در عمل شعار حمایت از وطن را سر می دهند، استاد حسین علیزاده که به نشان شوالیه فرانسه پشت کرده، نشان شهروندی شیراز را از این نشان برتر می داند.

- مجله فارس پلاس: روز گذشته و در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس در تالار حافظ شیراز، نشان شهروند افتخاری شیراز توسط شهردار این شهر به حسین علیزاده، اهدا شد.

حسین علیزاده در بخشی از این مراسم با اشاره به اینکه فضای این شهر را موسیقی و ادبیات فرا گرفته است، افزود: زمانی از من می پرسیدند که چرا نشان شوالیه را نپذیرفتم اما اگر کسی هم اکنون در این نشست باشد متوجه می شود که افتخار شهروند شدن در شیراز چقدر در مقابل آن نشان بزرگ تر است .

این استاد موسیقی کشورمان چند سال پیش و در پی پیشنهاد سفارت فرانسه برای اعطای نشان شوالیه از سوی دولت این کشور، با انتشار نامه ای، خود را از دریافت هر نشانی بی نیاز اعلام کرد و گفت که به حسین علیزاده بودن قناعت می کند.

(گزارش کامل این جشن را اینجا بخوانید.

) * بخشی از جان و تنم وطنم! این اتفاق در حالی صورت می گیرد که چند هفته پیش لیستی از بازیگران و خوانندگانی که فرزاندانشان را در خارج از کشور به دنیا آوردند و یا خودشان تابعیت کشور دیگر را دارند در رسانه ها منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی که شهروندی شیراز را به فرانسه ترجیح داد

سلبریتی که شهروندی شیراز را به فرانسه ترجیح داد