مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 08:402018-12-08اقتصادي

حمایت از پیام رسان ها؛ آری یا خیر؟


اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام رسان های داخلی را علت عدم رشد آن ها بدانند، درمقابل، ادامه ی حمایت از آن ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از فیلتر شدن پیام رسان خارجی تلگرام در چندین مرحله، مهاجرت کاربران 50 میلیونی به پیام رسان های دیگر از جمله نمونه های مشابه خارجی و داخلی آغاز شد.

از طرفی مسوولان یکی از علل عمده ی فیلترینگ تلگرام را حمایت از پیام رسان های داخلی عنوان کرده بودند و به همین دلیل اکنون که چند ماه از فرآیند فیلترینگ می گذرد، این انتظار ایجاد شده که حداقل پیام رسان های داخلی به حجم قابل قبولی از کاربر رسیده باشند.

با وجود این، به نظر می رسد دلایلی از جمله گسترش استفاده ی کاربران از فیلترشکن برای ادامه ی استفاده از تلگرام و هم چنین اجازه ی فعالیت به نسخه های فارسی تلگرام، مانع رشد پیام رسان های بومی شده است و در حالی که مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقدند حمایت های لازم از پیام رسان ها انجام شده، برخی از روند پیشرفت این ابزارهای بومی ابراز نارضایتی می کنند.

در این راستا، اخیرا احمد سالک - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس - به عنوان یکی از متقاضیان فوریت طرح اصلاح قانون برنامه ششم، درباره ، در دنیا توسعه بیش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پیام رسان ها؛ آری یا خیر؟

حمایت از پیام رسان ها؛ آری یا خیر؟