مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-06دانش

اهدای جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی به شرکت های برتر


عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به پیوند خوب صنعت و دانشگاه، گفت: هدف از منابع انسانی این است که بتوانیم نیازهای داخلی صنایع خود را رفع کنیم و این حرکت منجر به تولید محصولاتی شود که بواسطه آن نیازهای کشور را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرین قلی پور در سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: متاسفانه یکی از مشکلات مدیران ما، آموزش های کتاب محور است، این قضیه تا جایی پیش رفته است که مقالات علمی اساتید ما بیشتر متوجه دانشجویان خارج از کشور شده است.

دبیر علمی کنفرانس مدیریت منابع انسانی ضمن تاکید این موضوع که مدیران ما در شرایط تحریم ها موفق عمل کرده اند، خاطرنشان کرد: بررسی چالش های منابع انسانی در بنگاه های کسب وکار و بررسی آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس بوده است.

معرفی پیشتازان منابع انسانی کشور در دانشگاه تهران جشمید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز با اشاره به استخدام های رابطه ای در دولت، اظهار کرد: قدرت خرید مزدبگیران کاهش پیداکرده است و اصلی ترین سرمایه ای که باید مورد توجه قرار بگیرد، سرمایه نیروی انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی به شرکت های برتر

اهدای جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی به شرکت های برتر