مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 17:562018-12-05پزشكي

غربالگری سدی در مقابل سرطان سینه


سرطان سینه شایع ترین سرطانی که بانوان را تهدید می کند، اگر چه شیوع این بیماری رو به افزایش است اما می توان با تشخیص زودهنگام و غربالگری از تشدید آن جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، زنان کالبد و محور اصلی خانواده هستند و برای اینکه این کانون حفظ شود و مختل نگردد نیاز است تا بانوان سلامت و شاداب باشند و این امر با چکاب های پزشکی، فعالیت های بدنی و حفظ آرامش و بهبود شیوه زندگی محقق می شود.

تغییر سبک زندگی، عدم تحرک و فعالیت بدنی، عوامل ژنتیکی و چاقی مفرط زمینه تشدید سرطان ها به خصوص سرطان سینه در زنان را سبب می شود.

سرطان سینه شایع ترین سرطان در زنان است کارشناس مرکز بهداشت شهرستان اراک با اشاره به اینکه سلامت و شادابی زنان ضامن دوام خانواده است، اهمیت نقش زن در جامعه را مهم ارزیابی کرده و می گوید: زنان رکن اصلی خانواده هستند و در صورتی که دچار عارضه ای شوند اساس خانواده مختل شده و خسارت های فردی و اجتماعی را به بار خواهد آورد.

  راضیه رجبیان شایع ترین سرطان در زنان را سرطان سینه دانسته و تصریح می کند: بر اساس آمارهای اعلام شده بیشترین علل فوت در زنان بعد از حوادث و بلایای طبیعی و سوانح رانندگی، سرطان های شایعی است که دیرهنگام تشخیص داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سدی در مقابل سرطان سینه

غربالگری سدی در مقابل سرطان سینه