مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 17:202018-12-05فرهنگي

اظهارات «استورارو» درباره ی «برتولوچی»


«ویتوریو استورارو» فیلمبردار نامدار ایتالیایی برنده سه جایزه اسکار از «برناردو برتولوچی» دوست و همکار دیرینه خود گفت که مهم ترین آثار وی را مقابل دوربین برد.

- ویتوریو استورارو فیلمبردار نامدار ایتالیایی برنده سه جایزه اسکار از برناردو برتولوچی دوست و همکار دیرینه خود گفت که مهم ترین آثار وی را مقابل دوربین برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برناردو برتلوچی و ویتوریو استورارو به عنوان دو استاد، یکی در قامت کارگردان و دیگری به عنوان فیلمبردار نزدیک به 25 سال عضو جدایی ناپذیر از یکدیگر بودند و با ساخت فیلم ها و شاهکارهای سینمایی در کنارهم بخشی از تاریخ درخشان سینمای ایتالیا و جهان را رقم زدند.

همکاری که از استراتژی عنکبوت (1970) آغاز شد و با دنباله رو (1970)، آخرین تانگو در پاریس (1972)، 1900 (1976)، آخرین امپراتور (1987)، آسمان سرپناه (1990) و بوداری کوچک (1993) ادامه یافت اما این رابطه ناگهان قطع شد و هیچگاه دوباره برقرار نشد.

اما استورارو معتقد است وی هیچگاه برتولوچی را ترک نکرده و در طول این سال ها همواره مشغول ترمیم آثار سینمایی برتولوچی بوده است.

برتولوچی و استورارو برتولوچی و استورارو آخرین بار در جریان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم میلان ایتالیا یکدیگر را ملاقات کردند، جایی که هر دو سینماگر با دریافت جایزه دستاورد سینمایی مورد تقدیر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات «استورارو» درباره ی «برتولوچی»

اظهارات «استورارو» درباره ی «برتولوچی»