مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 14:562018-12-05سياسي

تشکیل دادسرای ویژه جرایم مالیاتی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدکامل تقوی نژاد، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی در کنار موضوعات اقتصادی گفت: - تقوی نژاد گفت: به زودی دادسرای ویژه جرایم مالیاتی در تهران تشکیل خواهد شد تا جرایم مالیاتی به صورت متمرکز، در یک محل خاص بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدکامل تقوی نژاد، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی در کنار موضوعات اقتصادی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور طی سال های اخیر، رویکرد تعامل با مودیان و مودی مداری را سرلوحه کار خود قرارداده و ضمن توسعه دانش فنی و تجهیز نظام مالیاتی به فناوری های اطلاعاتی، زمینه برخورداری مودیان از تسهیلات و تمهیدات جدید نظام مالیاتی به ویژه خدمات الکترونیکی را فراهم ساخته است.

وی بزرگترین سرمایه نظام مالیاتی را اعتماد مردم و مشارکت آنها در تامین هزینه های کشور دانست و ادامه داد: اعتمادآفرینی و تعامل حداکثری با مودیان جزو اولویت های اساسی سازمان به شمار می رود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مردم همواره درخصوص مسائل مالی و اقتصادی خود حساسیت بیشتری دارند و با توجه به اینکه مالیات با معیشت و زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی دارد، طبیعتا از اهمیت بالایی برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دادسرای ویژه جرایم مالیاتی در تهران

تشکیل دادسرای ویژه جرایم مالیاتی در تهران